czekolada

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Post nie oznacza, że można zjeść cokolwiek później: należy unikać fast foodów, dostać mniej cukru i więcej zdrowych tłuszczów, takich jak olej kokosowy, oliwa z oliwek, masło, jajka, awokado, czekolada i orzechy.

Na przykład, możesz być pewny, że otrzymasz łyżkę stołową oleju kokosowego po południu, po 8 godzinach postu. czekolada pobudza Choco Lite do spalania tłuszczu i stymuluje gruczoł tarczycowy, co zwiększa metabolizm.

Nie działa to od razu. Potrzeba kilku tygodni, zanim ciało zmieni się z płonącego cukru na spalający się tłuszcz. Przekonasz się, że potrzebujesz mniej słodyczy i niezdrowych produktów spożywczych, ponieważ organizm zaczyna spalać tłuszcz zamiast cukru. W związku z tym, podążaj za tymi czekoladami:

Woda pomaga schudnąć, aby rozbić czekoladę redukuje sultfølelsen. Pić co najmniej 8-10 szklanek (2 litry) dziennie. czekolada

Unikać cukru i napojów alkoholowych, a także czekolady i słodyczy. Zamiast tego należy jeść owoce, zwłaszcza pomarańcze i grejpfruty. Należy unikać alkoholu, ponieważ ciało spala cukier.

Unikaj leków vannlatende, jeśli chcesz, aby czekolada ważyła. Aby pozbyć się nadmiaru płynu ustrojowego, ciśnienie krwi spada i czujesz się zmęczony, mdłościowy i zmęczony, co sprawia, że trudno jest schudnąć.

Cokolwiek jeść i jak przygotować jedzenie. Unikać fast foodów i tłuszczów nasyconych oraz zmniejszyć spożycie mąki, ziemniaków, ryżu (tj. produktów białych) i czerwonego mięsa. Jedz zamiast kurczaka, ryb i wszelkiego rodzaju warzyw. czekolada powinna być spożywana między posiłkami, herbata, sok pomidorowy, pikle (100 g), pomidory lub produkty zbożowe, takie jak płatki kukurydziane lub czekolada owsiana. Ważne jest nie tylko to, co jesz, ale także to, jak produkować ten pokarm. Wolimy grillowanie lub pieczenie w piekarniku niż grillowanie na patelni. Najlżejsze pokarmy przygotowuje się przez odparowanie, gotowanie lub prażenie w piecu/chlebie.

Unikaj jedzenia przed telewizorem lub czekoladą. Jeśli prowadzisz siedzący tryb życia lub spędzasz więcej niż 4 godziny w pozycji siedzącej, będzie to miało negatywny wpływ na poziom cukru we krwi i fettlagera. Według wielu badań ryzyko zachorowań na chorobę serca zwiększa się o 18% za każdą godzinę, w której nadal jesteś. Jeśli musisz usiąść przez dłuższy czas, ważne jest, aby rozbijać czynności czekoladowe na co najmniej 5 minut co godzinę lub pół godziny.

Jedz mniejsze potrawy. Według badań Uniwersytetu Utah, potrzeba trochę czasu, zanim poczujesz pełną czekoladę, że jedzenie się kończy. Używaj mniejszych płyt, podawaj mniejsze porcje. Kiedy płyta jest pusta, odbiera sygnały z gotowego mózgu i wkrótce będziesz w stanie stwierdzić, czy jest ona zadowolona czy nie. W ten sposób możemy uniknąć zbytniego jedzenia.

Użycie przypraw takich jak pieprz, imbir, curry i pieprz kajenny. Szybciej przyspieszają przemianę materii i przyspieszają kalorie czekoladowe. krydren ten pomaga również w walce z zgaga, obrzękiem i trawieniem

Ćwiczenie. Spacer trwający pół godziny dziennie może być bardzo skuteczny. Zamiast windy należy brać schody tak często, jak to możliwe.

Nie kupuj, gdy jesteś głodny. Jeśli idziesz na zakupy, gdy jesteś głodny, są jeszcze bardziej głodne i w efekcie kupujesz więcej jedzenia niż potrzebujesz, a także jedzenia w złym stanie i tłustej żywności. Badanie opublikowane w Journal of Nutrition Education and Behavior Chocolite, że wiele osób ma wrażenie, że jedzenie więcej białka pomaga utrzymać wagę, a jedzenie więcej białka było czwartą najczęściej używaną strategią, aby nie zwiększać wagi czekolady wśród 1800 r. do osób badanych w badaniu. Prawie połowa respondentów uważa, że 20-40% kalorii powinno pochodzić z białka (zalecane spożycie to 10-20%).

Vektresultatet był preferowany w większości badań (poza jednym). Kiedy wszystkie badania obserwowano z jednego, to høyproteindiettene wiązał się z większą utratą masy ciała o 2 kg. Różnica ta była statystycznie istotna tylko w jednym z badań (Daly et al.), a kiedy została ona wyłączona z analiz, była to różnica pomiędzy 1 kg diety i nie jest już istotna. Høyproteindietten dał istotnie większe redukcje czekolady (-0,52% HbA1c (hemoglobiny glikert), ale przede wszystkim zaliczył się do najwyższych HbA1c. Nie stwierdzono istotnego wpływu na zawartość czekolady (triglicerydy, HDL, LDL i cholesterol całkowity) oraz na ciśnienie krwi.

Marzena Wielgus
O Marzena Wielgus 7 artykułów
Wiele rzeczy można powiedzieć o Marzenie Wielgus, ale przede wszystkim wiadomo, że są one przewidujące i doceniane, oczywiście są również precyzyjne, obiektywne i idealistyczne, ale w mniejszych dawkach i często są też rozpieszczane przez nawyki bycia agonującymi. Jednak jej uprzedzająca natura jest tym, co najbardziej lubi. Ludzie często liczą na siebie i jej spostrzegawczą naturę, szczególnie gdy potrzebują pomocy lub wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Marzena ma również wiele mniej pożądanych aspektów. Jej drapieżna natura i bezczelność powodują wiele pretensji i powodują, że jest co najmniej niewygodna. Na szczęście jej doceniająca natura zapewnia, że nie jest tak często.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*